1393-05-14 08:02
2280
2
533

اسراییل آب بینی اش را بالا بکشد / موشک های ما سال هاست برای پرواز بی قراری می کند

تشریح بدون شرح ،حکایت نوشتن به اقتدای کلام رهبر فرزانگان و شعاری است که رزمندگان ما عینیت بخشیدند و هم اکنون در غزه جریان ساز است بدین شرح که می جنگیم، می میریم، سازش نمی پذیریم.

به گزارش گلستان ما ، وبلاگ خاکریز نوشت : قلم از بنیانی حکایت می کند که ایجاب می کند که شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل زنده بماند تا جنایات همه تکفیری ها و ادعاهای پوچ آنها بر پرده جلوت هیئت پیدا کند، همان که رهبرمان می فرمود این توطئه ها همه دسیسه دست اهریمن بزرگ است. آن همه سیاست پشت پرده انگلیس بر اختلاط با دست نشانده های تکفیری آمریکا و اسرائیل نتیجه ای بهتر از قتل عام مردم شجاعیه و نسل کشی غزه نخواهد داد. مگر چه سودی دارد ترویج حکومت لیبرال که هزاران مذهب و تشکیلات گروهکی را پشتیبانی می کند. این تشکیلات عنکبوتی، این استثمار ملت ها قرار است سرانجام این بازی خود ساخته را به کجا بکشاند.

امام خمینی(ره) زمانی که جریده حکومت حاکم را شکافته و اسلام ناب محمدی راحاکم ساختند، معادلات عالم به یکباره دگرگون گشت و همین جریانات بیداری اسلامی بود که زمینه ساز حکومت نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی گشت.

و واضح است که ادعاهای پوچ آنها همه تسلیم خاموش یک تمدن غربی بود و همان گونه که مقام معظم رهبری کلید فرج را در نابودی اسرئیل می داند و راهکار نابودی اسرائیل را رفراندوم جمعیتی.

این روزها کنترل تلویزیون را که به دست می گیری ناخودآگاه کنترل خودت را از دست می دهی و مدام دنباله ی اخباری را می گیری که اول و آخرش بر می گردد به سازمان ملل و شورای امنیت و بعد به این فکر می کنی که با وجود چنین سازمانی چقدر مردم دنیا باید خوشبخت باشند، وقتی سردمداران تا این اندازه نگران این هستند که به دموکراسی در عراق و افغانستان خدشه ای وارد نشود،جلوی اشتباه مردم مصر را در انتخاب صحیح بگیرند،ایران را به پای میز مذاکره بنشانند که مبادا خلوص آب سنگین اراک از درصدی بالاتر برود و خدای ناکرده ایرانی ها خلوص نیت خود را در برنامه ی صلح آمیز هسته ای از دست بدهند ، هسته ای که رشد کرده و گلویشان را گرفته. و در جدید ترین نگرانی هایشان هم اعلام کردند که اسرائیل حق دارد از خودش دفاع کند. تمام دوستان آمریکا و غرب، تاریخ مصرف مشخصی دارند و برای همین است که این کشور، هیچ متحد مادام العمری ندارد و به راحتی به متحدان خود خیانت می کند.

آنها از پیش ترها به فکر صلح و امنیت جهان بوده اند. یکی از ملموس ترین نماد صلح کودکان اند؛ همان هایی که در جام جهانی، همین چند وقت قبل را می گویم2014Jul11 را ، به صفشان کردند برای همراهی تیم ها. همان هایی که هر روز در غزه به صفشان می کنند برای تیر باران، برایشان هم فرقی نمی کند چه در ساحل دریا مشغول بازی باشند، یا در خانه هایشان آرام خوابیدهباشند.

مهم اینست که به قول اوباما اسرائیل حق دارد از خودش دفاع کند. در گزارشات خبری آمریکا هنگامی که از اسرائیل یاد می شود تنها به موفقیت های سازمان امنیت ملی که از همکاری با اسرائیل به دست امده اشاره می شود و از تبعات همکاری با کشوری که به نقض اشکار حقوق بشر متهم است سخنی به میان آورده نمی شود. به قول رئیس اسبق کنگره آمریکا" اسرائیل، هارواردی برای آموزش فعالیت های ضد تروریستی است".

متجاوزی که از تجاوزش دفاع می کند: باید هم محل آذوقه کودکان را مورد هدف قرار دهد، آتش بس سه ساعته سازمان هلال احمر برای انتقال اجساد و مجروحان را در شجاعیه نپذیرد، آمبولانس ها و خبرنگاران را گلوله باران بکند.

شری که خود را مصلح نشان می دهد: باید که نماد صلح را از بین ببرد، از پیشرفته ترین صلاح های کشتار جمعی، بمب فسفری، تبدیل غزه به آزمایشگاهی برای افکار پلید استفاده کند. همان صلاح هایی که برای تولید نشدنش مذاکرات ژنو را تمدید کردند تا اندکی از نگرانی های سازمان ملل و شورای امنیت کاسته شود. راستی پس سازمان ملل و به اصطلاح شورای امنیت کجاست؟!! چرا دق نمی کند...

امروز غزه نمایشگاهی است که می توان چهره ی این متجاوز شرور را در آن تماشا کرد این را با هر زبانی گفته اند: فارسی، انگلیسی، افغانی، امریکایی... گفته اند که خلوص سازی آب بینی اسرائیل سنگین شده و نمی تواند بالا بکشد نمی دانیم چرا شورای ناامنیت خلوص اسرائیلی ها را باور ندارد.

و مگر جز حماس و جبهه مقاومت چه کسی قدرت دست و قوت بازو می شود برای جوانان وافسران خردسال فلسطینی. مگر غزه به لحاظ مسافتی چه میزان در تیررس دوربرد اهداف اسرائیل است که این چنین برای این ارتش تمام زرهی منادی کابوس شده است.

مگر نه اینکه حماس در جریان بیداری اسلامی در نطق اثرگذار حضرت امام بنیان گذاری شد و هم اکنون پس از سی و اندی سال به ثمر نشسته است. در همین جریانات پس از جنگ سی وسه روزه لبنان دیگر به همه جهانیان ثابت گشته است که قدرت نظامی گارگر نیست و این ایمان است که در جبهه ها حرف اول را می زند و همین است که رهبر عزیزمان اینگونه خطابه میراند که پیروزی با فلسطین است به شرط استقامت، صبر و تلاش. و حرکت میلیونی و تهاجم هدف مندی در قالب روز قدس از بزرگترین عنتفازه های فلسطین در ماه مبارک رمضان بود.

مگر نه اینکه پیروزی شیعه در مظلومیت ایشان است و این مدعا پیشینه ای به قدمت قیام عاشورا تا ظهور منجی دارد. پس حماس حق دارد اگر پشتیبانی می خواهد، حق دارد اگر ولایت فقیه و رهبری اسلامی می طلبد، حق دارد اگر خطابه می راند و نیروی با استقامت حزب اللهی تربیت می کند؛ نیرویی که با سنگ ریزه های دستچین کابوس لشکرهای تمام زرهی تکفیری است.

حماس ندای پیروزی را خواهد شنید و اسلام همچنان بر تارک این ترکستان قلم رانی خواهد کرد، انقلاب آفریده خواهد شد و حماسه به وجود خواهد آمد.

داستان اصحاب فیل همچنان در تاریخ می درخشد. قضاوت عجیبی است وقتی اسرائیل در قبال غزه طلب آتش بس می کند. قیاس مع الفارق است و ظهور تضاد لا ممکن.

به روایت سردار جعفری" اگر فرمانده معظم کل قوا اذن جهاد را صادر کنند اسرائیل را در24ساعت با خاک یکسان می کنیم" .

”موشک های ما سال هاست برای پرواز بی قراری می کند".

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علی

مرگ بر اسرائیل

0
0
پاسخ
1393-05-30 08:47

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.